Thursday, February 7, 2008

Sa-mi trag una peste ochi

Citesc bloguri de multa vreme.
Asa ca m-am hotarat sa-mi fac si eu unul unde sa comentez si sa-mi exprim parerea.
Si am inceput bine. De exemplu asta e deja a treia oara cand scriu randurile de mai sus, pentru ca din greseala am tot sters si la prostia asta de blogger ctrl+Z nu face ceea ce consider eu ca e normal sa faca.

Ca atare sa va povestesc cate ceva:

desi consider ca ma pricep cat de cat la computere, am petrecut cam o ora pana mi-am facut porcaria asta de cont. Asta pentru ca nu aveam cont la Google. Si pentru ca Google are niste captcha-uri de tot cacatul am dat la refreshuri pana mi s-a sters tasta F5. Apoi cand am gasit unul pe care sa-l citesc nu mi-a creeat contul. Am crezut ca vine de la parola mea 'fair'. Asa ca am pus mana si am facut o parola mai complicata. Pe care momentan nu mi-o amintesc, minunat. Cu litere mari, litere mici, caractere speciale si cifre. Si tot n-am reusit. Asa ca m-am pus frumos si am citit porcariile alea de TOS, am asteptat putin si am dat submit. Si atat de simplu am reusit sa-mi fac contul grozav la Google.

Apoi sa-mi fac blog. Am vrut comentez.blogspot.com. Dar era luat. De "ambidextra, psihopata, paranoica, schizofrenica", etc. Lulu, din Bucale, sinucigasa de 17 ani care a trebuit sa-mi ia numele de blog. Comentarii era luat de Emanuel, care are exact un post de acum 3 ani si atat. Iar comentezi luat de Ionut, care in zodiacul chinezesc si realitate e maimuta.

Ca atare am inventat un nou verb: comentariez.

Si, dragilor, asta voi face de acum incolo.

No comments: